IceWarp technická podpora
Ktokoľvek môže kontaktovať technickú podporu prostredníctvom webového nástroja Live Support, dostupného pomocou nášho webu alebo priamo v aplikácii IceWarp. LiveSupport kombinuje chat a e-mail. Takže aj keď nie je žiadny operátor voľný, stačí zanechať správu a ozveme sa Vám späť e-mailom. Live Support je dostupný zadarmo komukoľvek. Odpovieme vám maximálne do 48 hodín.

Michael
Head of Support

Daniel
Application Specialist

Petr
Sr. Application Specialist

Marek
Sr. Application Specialist

Michal
Escalation Specialist

Philip
Mirapoint Specialist

Steve
Sr. Application Specialist
Všetky otázky si zaslúžia odpoveď
Podpora
Live Support slúži ako brána pre kontaktovanie technickej podpory. Je zadarmo dostupný pre každého počas pracovnej doby v slovenskom a anglickom jazyku.
-
Callback (iba pre Cloud a SLA zákazníkov)
-
Obvykle odpovieme do 2 hodín
-
Odpovieme najneskôr do 48 hodín
-
Podpora pre Mirapoint
SLA
Zákazníci prevádzkujúci IceWarp na vlastnej infraštruktúre si môžu zakúpiť SLA podporu a vybrať si plán, ktorý im vyhovuje. Je možnosť si vybrať napríklad podľa doby odpovede alebo spôsobov komunikácie s podporou.
-
Predplatená služba
-
Callback
-
Čas odpovede podľa zvoleného plánu
Časté otázky (FAQ)
Ak nám v Live Supportu zanecháte svoje telefónne číslo, náš technik vám naň môže zavolať, aby vám položil doplňujúce otázky alebo si overil aktuálny vývoj situácie na vašej strane.
Áno, každý sa na nás môže obrátiť pre radu. Od "Ako si nastaviť email ..." cez obnovu hesla až po komplexné otázky ako je nastavenie domény. Žiadna otázka nie je dosť jednoduchá alebo príliš komplikovaná, aby zostala nezodpovedaná.
+
Problémy považujeme za kritické v prípade, že váš systém úplne nefunguje, alebo je zasiahnutý vysoký počet používateľov, ktorých práca na systéme závisí. Problémy s vysokou severitou ďalej patrí kritická strata funkčnosti aplikácie alebo strata jej výkonu, ktorá vedie k obmedzeniu fungovania vysokého počtu použivetelov.
Prosím, využite Live Support nástroj na webe. Náš technik sa s vami spojí najdlhšie do 48 hodín.
Ak ste v Live Supportu uviedli kontaktný email, po zatvorení okna prehliadača vám odpoveď zašleme na zvolenú e-mailovú adresu.
Náš technik sa môže pripojiť prostredníctvom služby pre vzdialený prístup a pomôcť vám váš problém vyriešiť.