Nastavenie hlasových a video hovorov
Sprievodca krok za krokom pre nastavenie video hovorov a hlasových hovorov pre jednotlivé internetové prehliadače.

Chrome

Safari

Internet Explorer

Firefox

Opera
– Ověřte nastavení video hovorů

HTTPS and private browsing
Please make sure that you always access the WebClient interface via the secure HTTPS protocol. Please be aware that WebPhone feature is not available in private (incognito) browsing mode.
Reproduktory
- Uistite sa prosím, že sú reproduktory pripojené k počítaču a máte správne nastavenú hlasitosť.
- Kliknite na tlačidlo "Prehrať zvuk"
Mikrofón
- Uistite sa prosím, že je mikrofón pripojený k počítaču a pracuje správne.
- Kliknite na tlačidlo "Test mikrofónu"
Test mikrofónu Otestovať plugin - Kliknite na tlačidlo "Povoliť" v hornom paneli prehliadača
- Pokúste sa hovoriť do mikrofónu a sledovať reakciu v okne na ľavej strane.
Inštalácia
Prosím stiahnite audio / video WebRTC plugin
Video
- Uistite sa, že je kamera pripojená k počítaču a pracuje správne.
- Kliknite na tlačidlo "Test videa"
Test videa - Kliknite na "Povoliť" v hornej časti prehliadača
- V rámčeku na ľavej strane by ste mali vidieť sami seba.
Reštartovať prehliadač
Reštartujte prehliadač a pre ďalšie inštrukcie prosím znova otvorte túto stránku.
Prepnúť kameru alebo mikrofón
- Ak máte viac mikrofónov alebo kamier a chcete použiť jednu z nich, kliknite na ikonu kamery v poli pre zadanie adresy vo Vašom prehliadači.
- Nezabudnite znovu načítať rozhranie web klientskej aplikácie aby sa mohli prejaviť všetky zmeny.
Ukončenie testu
Prosím, zatvorte toto okno. Kamera a mikrofón sú prístupné z Webového klienta.
Koniec testu