Povoliť súbory cookie?

Tento web využíva cookies pre niektoré jeho funkcie, vyhodnocovanie návštevnosti a personalizáciu reklám. Pomocou cookies nie sú zhromažďované žiadne citlivé dáta. Používaním webu súhlasíte s ich ukladaním. viac informácií

Application Specialist (L2)
IceWarp HQ, Prague, Czech Republic
arrow_purple ico Späť na zoznam
Responsibilities
  • Supporting Level 1 support team and Partners network
  • Providing support for identified Level 2 and Level 3 issues
  • Providing ticket routing and escalations to Level 3 support
 

Requirements

Mandatory:
  • Experience with Linux and Windows Server administration
  • Basic understanding of POP/IMAP/SMTP/ACTIVE SYNC protocols
  • Experience with administration of Active Directory / LDAP
  • Basic understanding of databases (SQLite, MySQL)
  • Clear written skills in English

Optional (advantage):

  • Previous experience with IceWarp or other mail server administration
  • Experience with scripting in Bash
  • Basic knowledge of networking

Celé meno je povinné pole
E-mail je povinný údaj
Telefón je povinný údaj
Je vyžadovaný životopis Súbor musí byť v správnom formáte a v maximálnej veľkosti 10 MB
Chyba pri kontrole CAPTCHA. Prosím, skúste znova.
Čo sme dokázali
career photo
S čím pracujeme
career photo
Zendesk
career photo
Intercom
career photo
Zabbix
career photo
Skore
career photo
Jira
career photo
MeisterTask
Application Specialist (L2)
IceWarp HQ, Prague, Czech Republic